Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

The Woman In The Fifth [0.5/5]

Η ιστορία αφορά έναν Αμερικανό συγγραφέα, ο οποίος φτάνει στο Παρίσι και προσπαθεί να δει την κόρη του. Αλλά η πρώην σύζυγός του (που φαίνεται να έχει μια περιοριστική εντολή εις βάρος του), αρνείται να του επιτρέψει την πρόσβαση. Παίρνει ένα λεωφορείο, αποκοιμιέται και καταλήγει στο τέλος της γραμμής με τα πράγματα του κλεμμένα. Βρίσκει καταφύγιο σε ένα καφενείο, όπου του δίνουν δωμάτιο με αντάλλαγμα να κάνει μια νυκτερινή εργασία. Μέσα σε όλα αυτά, συναντά και μια μυστηριώδη κι όμορφη γυναίκα (Kristin Scott Thomas).

Ο Ethan Hawke δεν μου ήταν ποτέ συμπαθής σαν ηθοποιός κι εδώ αυτή η παθητική «βλακεία» του καθώς περιφέρεται γύρω από το Παρίσι κάνοντας ότι του πουν χωρίς να λαμβάνει σημαντικές αποφάσεις, είναι από μόνος του ένας λόγος που δεν λειτούργει η ταινία. Ένας άλλος είναι η παντελής έλλειψη αξιόπιστων κι ενδιαφερόντων χαρακτήρων με τους οποίους θα μπορούσες να ταυτιστείς. Και φυσικά υπάρχει το πρόβλημα ολοκλήρου του σεναρίου που συνοψίζεται με μια φράση: «Τι ακριβώς συνέβη;»! Η ταινία αποτελείται από μια σειρά από ανεξήγητα αινίγματα που περιμένεις πως φτάνοντας στο τέλος της ταινίας θα εξηγηθούν, έτσι ώστε να καταλάβεις τι γίνεται. Δεν είναι έτσι. Υπάρχει μία κομψότητα στην σκηνοθεσία του Pawel Pawlikowski και κάποιο χιούμορ για να ελαφρύνει το κλίμα, αλλά το τελικό αποτέλεσμα εξακολουθεί να δίνει την εντύπωση ότι η ταινία γραφόταν καθώς γυριζόταν. Συχνά επικρατεί λίγη λογική σε ότι συμβαίνει με στοιχεία της ιστορίας να είναι εγκαταλελειμμένα ή ανεπίλυτα και νομίζεις ότι το μεγαλύτερο μέρος αυτών που βλέπεις μπορεί να είναι αποκύημα της φαντασίας του πρωταγωνιστή. Στο τέλος, όμως, πραγματικά δεν ήξερα τι στο καλό συνέβαινε και γιατί, αλλά το πιο σημαντικό, δεν με ένοιαζε κιόλας…

Το «Η Γυναίκα του Πέμπτου» έχει όλα τα σωστά συστατικά, αλλά όχι απαραίτητα στη σωστή σειρά. Βγαίνοντας από την αίθουσα μετά την προβολή της ταινίας, αισθάνθηκα μια σχεδόν πλήρη έλλειψη ενδιαφέροντος, μια έντονη απογοήτευση και μια μικρή προσβολή. Γιατί το έργο ή δεν συνειδητοποιεί πόσο ανόητο είναι ή το γνωρίζει αλλά πιστεύει ότι το κοινό του είναι ακόμα πιο ανόητο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

The Amazing Spider-Man [3/5]

Reboot. Σε κινηματογραφικούς όρους ισοδυναμεί με την εν μέρει ή και ολική απόρριψη μιας υπάρχουσας ταινίας ή σειράς ταινιών και την επανεκκίνηση της με καινούργιες ιδέες, ιστορίες ή στυλ αφήγησης. Αλλιώς «πώς να βγάλουμε περισσότερα λεφτά», κάτι που δυστυχώς για το The Amazing Spider-Man τείνει να κλίνει προς, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι δεν διαθέτει αρετές. Από το 2005 έως το 2011 μόνο, τουλάχιστον καμιά δεκαπενταριά περιπτώσεις reboot έχουν πραγματοποιηθεί ή βρίσκονται στο στάδιο των γυρισμάτων. Κοινά χαρακτηριστικά σε όλες τις περιπτώσεις είναι ότι η όποια αφηγηματική συνέχεια προηγούμενων ταινιών με το ίδιο θέμα σβήνεται, με αποτέλεσμα ένα φρεσκαρισμένο franchise που και θα προσελκύσει ξανά ένα ευρύτερο κοινό και θα είναι και δικαιολογημένο. Και τι εννοώ με αυτό. Ας πάρουμε παράδειγμα το Batman Begins. Μιλάμε για ένα reboot το οποίο από όποια πλευρά και να το δεις, δικαιολογεί την ύπαρξη του. Χρονικά μεσολαβούσαν οκτώ χρόνια από την τελευταία ταινία Batman (το Batman &

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που

Contraband [1.5/5]

Το «Τελικό Χτύπημα» είναι η κλασσικού τύπου ταινία ληστείας, όπου καθώς προχωράει, τα πράγματα γίνονται όλο και χειρότερα και που φυσικά έχουμε ξαναδεί εκατοντάδες φορές. Δεν έχει σημασία, βέβαια, αν μια ταινία «θυμίζει» μια άλλη ή έχει την αίσθηση του γνώριμου. Με βάση ένα κάλο σενάριο όλα αυτά ξεχνιούνται. Αλλά, αλίμονο, εδώ δεν υπάρχει η σωστή βάση, με αποτέλεσμα η ταινία να κατατάσσεται στην κατηγορία «το είδαμε, το ξεχάσαμε». Πρόκειται για μια ταινία δομημένη με μια απλή αρχή, ένα απλό τέλος κι ένα περίπλοκο μεσαίο κομμάτι. Το θέμα, όμως, είναι ότι στις ταινίες με ληστείες, καθώς και στα περισσότερα θρίλερ, ξέρουμε ότι τα πράγματα δεν θα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, ίσως κάπου-κάπου να θέλουμε και να δούμε επιπλοκές προκειμένου να παρακολουθήσουμε την ομάδα των χαρακτήρων καθώς θα προσπαθεί να προσαρμοστεί και να τις ξεπεράσει. Το πρόβλημα είναι ότι στο παρόν φιλμ αυτές οι επιπλοκές δεν αισθάνονται τόσο πολύ ως φυσικές, αλλά περισσότερο σαν στοιχεία πλοκής από άλλες τέτοιες ται