Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Let The Countdown To Awards Season Begin


Ανακοινώθηκαν σήμερα οι υποψηφιότητες των πρώτων σημαντικών βραβείων που μας βάζουν δυναμικά στην Οσκαρική περίοδο Αυτά δεν είναι άλλα από τα Independent Spirit Awards ή ελληνιστί τα Ανεξάρτητα Βραβεία Κινηματογράφου. Τα συγκεκριμένα βραβεία δίδονται από την μη κερδοσκοπική οργάνωση Film Independent αποκλειστικά σε ανεξάρτητες ταινίες και ανεξάρτητους δημιουργούς. Οι φετινοί υποψήφιοι έχουν ως εξής:





Best Feature
"Beasts of the Southern Wild"
"Bernie"
"Keep the Lights On"
"Moonrise Kingdom"
"Silver Linings Playbook"

Σχολιασμός: "Beasts of the Southern Wild", "Bernie" και "Moonrise Kingdom" τα έχω δει. Αισθητή η απουσία του "The Sessions" από την πεντάδα. Ενημερωτικά το "Silver Linings Playbook" θα φιγουράρει σε πολλές κατηγορίες στα επερχόμενα Όσκαρ. Πρεμιέρα στην Ελλάδα: Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013.

Best Director
Benh Zeitlin, "Beasts of the Southern Wild"
Ira Sachs, "Keep the Lights On"
Julia Loktev, "The Loneliest Planet"
Wes Anderson, "Moonrise Kingdom"
David O. Russell, "Silver Linings Playbook"

Best Actor
Jack Black, "Bernie"
Bradley Cooper, "Silver Linings Playbook"
John Hawkes, "The Sessions"
Thure Lindhardt, "Keep the Lights On"
Matthew McConaughey, "Killer Joe"
Wendell Pierce, "Four"

Σχολιασμός: Ελπίζω να είστε έτοιμοι για το Academy Award Nominee Bradley Cooper!!!!

Best Actress
Linda Cardellini, "Return"
Emayatzy Corinealdi, "Middle of Nowhere"
Jennifer Lawrence, "Silver Linings Playbook"
Quvenzhané Wallis, "Beasts of the Southern Wild"
Mary Elizabeth Winstead, "Smashed"

Σχολιασμός: Που είναι η Marion Cotillard για το "Rust and Bone" οέο;;;;

Best Supporting Actor
Matthew McConaughey, "Magic Mike"
David Oyelowo, "Middle of Nowhere"
Michael Peña, "End of Watch" 
Sam Rockwell, "Seven Psychopaths"
Bruce Willis, "Moonrise Kingdom"

Σχολιασμός: Matthew McConaughey;;;;;;; Για το "Magic Mike";;;;;;;; WTF;;;;;;

Best Supporting Actress
Rosemarie DeWitt, "Your Sister's Sister"
Ann Dowd, "Compliance"
Helen Hunt, "The Sessions"
Brit Marling, "Sound of My Voice"
Lorraine Toussaint, "Middle of Nowhere"

Σχολιασμός: Πολύ χαίρομαι για την Ann Dowd και το "Compliance". Εξαιρετική ταινία και ερμηνεία. Στα Όσκαρ δύσκολο να την δούμε βέβαια. Από την πεντάδα μόνο η Helen Hunt είναι το πιο πιθανό να βρεθεί στο Kod.. ούπς.. Dolby Theatre.

Best Screenplay
Ira Sachs, "Keep the Lights On"
Wes Anderson and Roman Coppola, "Moonrise Kingdom"
Zoe Kazan, "Ruby Sparks"
Martin McDonagh, "Seven Psychopaths"
David O. Russell, "Silver Linings Playbook"

Best First Feature
"Fill the Void"
"Gimme the Loot"
"The Perks of Being a Wallflower"
"Safety Not Guaranteed"
"Sound of My Voice"

Σχολιασμός: Yay για το "Safety Not Guaranteed"!!!

Best First Screenplay
Rashida Jones and Will McCormack, "Celeste and Jesse Forever"
Rama Burshtein, "Fill the Void"
Jonathan Lisecki, "Gayby"
Christopher Ford, "Robot and Frank"
Derek Connolly, "Safety Not Guaranteed"

Σχολιασμός: Διπλό yay για το (πολύ αστείο) "Gayby"!!

Best Documentary
"The Central Park Five"
"How to Survive a Plague"
"The Invisible War"
"Marina Abramovic: The Artist is Present"
"The Waiting Room"

Best Cinematography
Ben Richardson, "Beasts of the Southern Wild"
Roman Vasyanov, "End of Watch"
Lol Crawley, "Here"
Robert Yeoman, "Moonrise Kingdom"
Yoni Brook, "Valley of Saints"

Best International Film
"Amour"
"Once Upon a Time in Anatolia"
"Rust and Bone"
"Sister"
"War Witch"

John Cassavetes Award
"Breakfast With Curtis"
"The Color Wheel"
"Middle of Nowhere"
"Mosquita y Mari"
"Starlet"

Robert Altman Award
"Starlet"

Truer Than Fiction Award
"Leviathan"
"Only the Young"
"The Waiting Room"

Someone to Watch Award
Rebecca Thomas, "Electrick Children"
Adam Leon, "Gimme the Loot"
David Finker, "Pincus"

Producers' Award
"Nobody Walks"
"Prince Avalanche"
"Stones in the Sun"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

The Amazing Spider-Man [3/5]

Reboot. Σε κινηματογραφικούς όρους ισοδυναμεί με την εν μέρει ή και ολική απόρριψη μιας υπάρχουσας ταινίας ή σειράς ταινιών και την επανεκκίνηση της με καινούργιες ιδέες, ιστορίες ή στυλ αφήγησης. Αλλιώς «πώς να βγάλουμε περισσότερα λεφτά», κάτι που δυστυχώς για το The Amazing Spider-Man τείνει να κλίνει προς, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι δεν διαθέτει αρετές. Από το 2005 έως το 2011 μόνο, τουλάχιστον καμιά δεκαπενταριά περιπτώσεις reboot έχουν πραγματοποιηθεί ή βρίσκονται στο στάδιο των γυρισμάτων. Κοινά χαρακτηριστικά σε όλες τις περιπτώσεις είναι ότι η όποια αφηγηματική συνέχεια προηγούμενων ταινιών με το ίδιο θέμα σβήνεται, με αποτέλεσμα ένα φρεσκαρισμένο franchise που και θα προσελκύσει ξανά ένα ευρύτερο κοινό και θα είναι και δικαιολογημένο. Και τι εννοώ με αυτό. Ας πάρουμε παράδειγμα το Batman Begins. Μιλάμε για ένα reboot το οποίο από όποια πλευρά και να το δεις, δικαιολογεί την ύπαρξη του. Χρονικά μεσολαβούσαν οκτώ χρόνια από την τελευταία ταινία Batman (το Batman &

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που

Contraband [1.5/5]

Το «Τελικό Χτύπημα» είναι η κλασσικού τύπου ταινία ληστείας, όπου καθώς προχωράει, τα πράγματα γίνονται όλο και χειρότερα και που φυσικά έχουμε ξαναδεί εκατοντάδες φορές. Δεν έχει σημασία, βέβαια, αν μια ταινία «θυμίζει» μια άλλη ή έχει την αίσθηση του γνώριμου. Με βάση ένα κάλο σενάριο όλα αυτά ξεχνιούνται. Αλλά, αλίμονο, εδώ δεν υπάρχει η σωστή βάση, με αποτέλεσμα η ταινία να κατατάσσεται στην κατηγορία «το είδαμε, το ξεχάσαμε». Πρόκειται για μια ταινία δομημένη με μια απλή αρχή, ένα απλό τέλος κι ένα περίπλοκο μεσαίο κομμάτι. Το θέμα, όμως, είναι ότι στις ταινίες με ληστείες, καθώς και στα περισσότερα θρίλερ, ξέρουμε ότι τα πράγματα δεν θα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, ίσως κάπου-κάπου να θέλουμε και να δούμε επιπλοκές προκειμένου να παρακολουθήσουμε την ομάδα των χαρακτήρων καθώς θα προσπαθεί να προσαρμοστεί και να τις ξεπεράσει. Το πρόβλημα είναι ότι στο παρόν φιλμ αυτές οι επιπλοκές δεν αισθάνονται τόσο πολύ ως φυσικές, αλλά περισσότερο σαν στοιχεία πλοκής από άλλες τέτοιες ται