Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Identity Thief [2/5]

Είναι ξεκάθαρο από το τρέιλερ και μόνο ότι το «Η Ζωή σου, Ζωή μου» δεν είναι ακόμα μια στερεότυπη «road trip» κωμωδία. Οι δυο πρωταγωνιστές συναντιούνται κάτω από τις πιο απίθανες συνθήκες. Τα αισθήματα έχθρας είναι εμφανή στα πρόσωπα και των δυο. Και είναι η ανάγκη που τους αναγκάζει να συνυπάρξουν σε ένα πολυήμερο ταξίδι.

Με βάση αυτή την έστω και στο ελάχιστο πρωτότυπη υπόθεση, ο σκηνοθέτης Seth Gordon, παρά τις προφανείς αδυναμίες της ταινίας, κάνει καλά τη δουλειά του. Και αυτό γιατί μέσα στον κυκεώνα των χιλιάδων άλλων βλακωδών ταινιών που βλέπουμε, το «Η Ζωή σου, Ζωή μου» τουλάχιστον καταφέρνει να σε κάνει να γελάσεις. Μέσα από ακραίες καταστάσεις και με ένα υπερφορτωμένο σενάριο με χιλιάδες διαφορετικές μη-αληθοφανείς καταστάσεις, θα μου πείτε. Αλλά, παρόλα αυτά, γελάς. Μόνο και μόνο η εμφάνιση της Melissa McCarthy θα σου προκαλέσει, θέλοντας και μη, ένα μειδίαμα. Και λέγοντας αυτό, ας αναφερθώ στον νούμερο ένα παράγοντα γέλιου του έργου…

Μετά την τεράστια επιτυχία του «Φιλενάδες» και την υποψήφια για Όσκαρ ερμηνεία της πριν από δύο χρόνια, η καριέρα της Melissa McCarthy είναι σε σταθερή άνοδο. Κέρδισε βραβείο Emmy για την υπέρ-επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά στην όποια πρωταγωνιστεί, το «Mike & Molly» (το βλέπουμε κι εδώ). Έκλεψε την παράσταση σε μικρούς ρόλους στις ταινίες «Καλά 40» και «The Hangover Part III». Και τώρα με το «Η Ζωή σου, Ζωή μου», αποδεικνύει ότι μπορεί να σηκώσει και μια ολόκληρη ταινία πάνω της. Με την ταινία να κάνει τα πάντα προκειμένου να τονίσει το κωμικό ταλέντο της McCarthy, εκείνη από την πλευρά της τα δίνει όλα κάνοντας μας να μιλάμε ξεκάθαρα για ένα one-woman-show, μέσα στο οποίο κλέβει επιδέξια κάθε στιγμή, ενώ ταυτόχρονα κλέβει και τις καρδιές του κοινού βρίσκοντας την ανθρωπιά μέσα στον ατελή χαρακτήρα της.

Με αυτά και με αυτά, για να το πω όσο πιο απλά μπορώ, το συγκεκριμένο έργο είναι ευχάριστο δεδομένου ότι θα κάτσετε να το δείτε χωρίς να έχετε υψηλές προσδοκίες. Σε καμία περίπτωση μια καλή, με κινηματογραφικούς όρους, ταινία, αλλά σίγουρα άκρως ψυχαγωγική.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

The Amazing Spider-Man [3/5]

Reboot. Σε κινηματογραφικούς όρους ισοδυναμεί με την εν μέρει ή και ολική απόρριψη μιας υπάρχουσας ταινίας ή σειράς ταινιών και την επανεκκίνηση της με καινούργιες ιδέες, ιστορίες ή στυλ αφήγησης. Αλλιώς «πώς να βγάλουμε περισσότερα λεφτά», κάτι που δυστυχώς για το The Amazing Spider-Man τείνει να κλίνει προς, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι δεν διαθέτει αρετές. Από το 2005 έως το 2011 μόνο, τουλάχιστον καμιά δεκαπενταριά περιπτώσεις reboot έχουν πραγματοποιηθεί ή βρίσκονται στο στάδιο των γυρισμάτων. Κοινά χαρακτηριστικά σε όλες τις περιπτώσεις είναι ότι η όποια αφηγηματική συνέχεια προηγούμενων ταινιών με το ίδιο θέμα σβήνεται, με αποτέλεσμα ένα φρεσκαρισμένο franchise που και θα προσελκύσει ξανά ένα ευρύτερο κοινό και θα είναι και δικαιολογημένο. Και τι εννοώ με αυτό. Ας πάρουμε παράδειγμα το Batman Begins. Μιλάμε για ένα reboot το οποίο από όποια πλευρά και να το δεις, δικαιολογεί την ύπαρξη του. Χρονικά μεσολαβούσαν οκτώ χρόνια από την τελευταία ταινία Batman (το Batman &

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που

Contraband [1.5/5]

Το «Τελικό Χτύπημα» είναι η κλασσικού τύπου ταινία ληστείας, όπου καθώς προχωράει, τα πράγματα γίνονται όλο και χειρότερα και που φυσικά έχουμε ξαναδεί εκατοντάδες φορές. Δεν έχει σημασία, βέβαια, αν μια ταινία «θυμίζει» μια άλλη ή έχει την αίσθηση του γνώριμου. Με βάση ένα κάλο σενάριο όλα αυτά ξεχνιούνται. Αλλά, αλίμονο, εδώ δεν υπάρχει η σωστή βάση, με αποτέλεσμα η ταινία να κατατάσσεται στην κατηγορία «το είδαμε, το ξεχάσαμε». Πρόκειται για μια ταινία δομημένη με μια απλή αρχή, ένα απλό τέλος κι ένα περίπλοκο μεσαίο κομμάτι. Το θέμα, όμως, είναι ότι στις ταινίες με ληστείες, καθώς και στα περισσότερα θρίλερ, ξέρουμε ότι τα πράγματα δεν θα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, ίσως κάπου-κάπου να θέλουμε και να δούμε επιπλοκές προκειμένου να παρακολουθήσουμε την ομάδα των χαρακτήρων καθώς θα προσπαθεί να προσαρμοστεί και να τις ξεπεράσει. Το πρόβλημα είναι ότι στο παρόν φιλμ αυτές οι επιπλοκές δεν αισθάνονται τόσο πολύ ως φυσικές, αλλά περισσότερο σαν στοιχεία πλοκής από άλλες τέτοιες ται